Rólunk
Békatutaj néven kalandtúrákat szervező on-line utazási iroda vagyunk, aki az elmúlt években nagy sikereket ért el on-line értékesítés terén. A Facebookon 10 ezer fős rajongói táborral rendelkezünk, több ezer főt utaztatunk a világ különböző tájaira. Békeidőben.
Most viszont – tekintve, hogy senki nem akar utazni – az on-line értékesítésben szerzett tapasztalatainkat szeretnénk kamatoztatni.
A munkánk célja
Célunk az adott webáruház minőségi látogatóinak növelése. Minőségi alatt olyan látogatót értünk, aki érdeklődik a webáruház termékei iránt. Csak olyan látogatóért kell az ügyfélnek fizetni, aki előre meghatározott paraméterek szerint értékes látogató (legalább x időt tölt a honlapon, stb)
Ingyenes felmérés
Mindenekelőtt készítünk egy ingyenes felmérést az értékesítés jelenlegi helyzetéről és lehetőségeiről. A felmérés eredményét ingyenesen átadjuk az ügyfélnek. Többek között az alábbiakat fogjuk vizsgálni:
- a webshop jelenlegi forgalma, az oldalon eltöltött idő, visszafordulási arány, megtekintett oldal/munkamenet, stb
- kereslet-kínálat: a webshop kínálatának egyedisége, adott termékekre vonatkozó keresések száma, konkurencia erőssége és stratégiája
- a disztribúciós terület mérete (az egész ország, vagy csak egy szűkebb terület)
- ha van facebook oldal, a követők, bejegyzések száma, minősége
- ha van instagram oldal, a követők, postok száma, minősége
- ha van blog, az olvasók száma, a blog minősége
- ha van youtube csatorna, a nézők száma
- ha van e-mail adatbázis, megvizsgáljuk az adatbázis méretét, és a minőségét (minőségi a követők köre, ha önszántukból iratkoznak fel és lelkesen figyelik a szolgáltató bejegyzéseit)
- ha szoktak küldeni hírlevelet, megvizsgáljuk ennek gyakoriságát, méretét, és lehetőség szerint az olvasási/kattintási statisztikákat
A forgalom növelésének módjai
A fentiek áttanulmányozása után teszünk ajánlatot arra vonatkozóan, mi lenne a legköltséghatékonyabb stratégia a látogatók számának növelésére. Az alábbi lehetőséget fogjuk számba venni:
- speciális forgalomélénkítő kampány kidolgozása (nem árakciózás)
- fizetett google hirdetések (keresési kampányok, display kampányok)
- facebook postok a követők számára
- fizetett facebook hirdetések (a követőtábor növelése érdekében, konkrét vásárlásra ösztönző hirdetések)
- Instagram postok
- fizetett Instagram hirdetések
- blog bejegyzések írása, a már meglévő bejegyzések keresőoptimalizálása
- a hírlevél adatbázis növelése
- a hírlevél adatbázis felhasználása (hírlevél küldésre, fizetett hirdetésekhez való célzásra)
- weboldal fordítása profi fordítóval angol és francia nyelvre
Árajánlat
A fenti módszerek között vannak olyanok, amikkel gyors eredményt lehet elérni, míg mások időigényesebbek. A gyors módszerek esetében a minőségi látogatásnak fogjuk az árát meghatározni.
Mindenekelőtt meghatározzuk, hogy mi a minőségi látogatás. A korábbi rendelkezésre álló adatok alapján definiálunk olyan látogatást, ami megfelel bizonyos paramétereknek (pl.: minimum 40 másodpercet tölt el az oldalon, minimum 3 aloldalt megtekint, stb)
Ezután a fentiek függvényében fogunk egy minőségi látogatásért 30-150 Ft-ot kérni. Ez az összeg tartalmazza a fizetett hirdetések díját is.
A hirdetési fiókokat ingyenesen létrehozzuk, beállítjuk.
Az időigényesebb munkafolyamatokra, mint pl blog írása, teljesen egyedi árat kell adnunk szintén a felmérés eredményeinek ismeretében.
Szolgáltatásaink
- Google hirdetések
- Facebook bejegyzések írása, hirdetések
- Speciális forgalomélénkítő kampány létrehozása
- Instagram postok, hirdetések
- Blog bejegyzések írása
- Hírlevél írása, hírlevél adatbázis növelése