
Rólunk
2021 új fejezet lesz az online marketing horizontján: az a cég viszi el a pálmát – és a vevőket a konkurencia orra elől – aki maximálisan személyre tudja szabni a kommunikációt és az ügyfélkezelést, jobban, mint ahogy azt a többiek teszik. (Ráadásul ezt automatizáltan = költséghatékonyan, és “ha lehet” éjjel-nappal)
Ezért építünk Messenger chatbotokat – feltuningolva Google-fejlesztésű AI-val (mesterséges intelligencia = Dialogflow), és a céged számára minden hasznos és értékes marketing üzleti modullal.
Ezek közé tartozik a webshopod integrációja, aminek köszönhetően a vásárlók Messengeren keresztül pár kattintással elérhetnek számos extra funkciót – köztük az aktuális rendelés állapotát. Folyamatosan gyűjtjük és fejlesztjük az új funkciókat, amik közt te is megtalálod, amit “mindig is szerettél volna megoldani” – csak eszköz hiányában eddig nem sikerült.
Ennek a funkciónak köszönhetően képes a chatbot keresztértékesítésre, upsellre is a Messengerben. [fogalmazhatunk úgy is, hogy gólhelyzetet hagysz ki, ha nem birtokolod ezt a megoldást]
Ehhez extra értéket tud adni a Dialogflow, aminek a segítségével összetett ügyfél kérdéseket, javaslatokat és akár panaszokat is meg tudjon válaszolni a bot (magyarul is “megtanítottuk”). Ő evolúciós fázisban van a komplexitása és evolúciós fázisa okán – de “keine Pánik”: stabilan működik, amit felépítünk.
A végcél, amit a rendszerünknek és csatolásainknak köszönhetően elérhetsz, az az (mondható közhelynek is) irány, hogy:
“több ember, többször, többet költsön nálad”.
Ha ez egy optimális cél neked (vagy mindig is erre vágytál), akkor nézz körül a linken.
Várlak a közös munka startmezőjén.
Kattints IDE a kezdéshez!
Váraljai Attila
Alapító
Szolgáltatásaink
- Meglévő chatbot integráció rendelés részleteinek lekérdezéséhez (Manychat)
- Minimál chatbot, ami csak a rendelés lekérdezéseket szolgálja ki.
- Chatbot tervezése, fejlesztése és Shoprenter integráció rendelés részleteinek lekérdezéséhez
- Dialogflow (AI) modul integrációja adott kommunikációs esetek, helyzetek automatikus megoldásához - ügyfélszolgálati feladatok