
Rólunk
Kiszervezett ügyfélszolgálat vagyunk – nincs több vesztett hívás vagy e-mail vagy chat üzenet!
Amikor túl sok a beérkező hívás, túl sok a kezelendő e-mail, vagy chat üzenet, akkor jövünk mi a képbe.
Akkor érdemes tőlünk segítséget, konzultációt kérni,
– ha jelenleg kevesebb, mint a beérkező megkeresések 2/3-át tudjátok lekezelni, mert a nap Nektek is csak 25 órából áll
– ha fontos, hogy a szakértő kollégák csak azzal a feladattal töltsék az idejüket, amihez tényleg ők kellenek, és az általános kérdéseket megválaszolja helyettük egy profi asszisztens
– ha jelentősen szeretnél ügyfél-élményt növelni azzal, hogy elérhető vagy
– ha több nyelven érkeznek ügyfél-kérdések, igények, de nem tudtok minden nyelven kapacitást biztosítani ezekhez
Akkor érdemes egyeztetnünk! Elképzelhető, hogy egy egyszerű megoldás is jelentősen csökkenti a terheiteket- egyeztessünk! Óradíjunk akár 2.500 Ft + ÁFA is lehet, a hozzánk kiszervezett feladatok mennyiségétől függően.
Szolgáltatásaink
- Kiszervezett ügyfélszolgálat, bejövő hívások kezelése, akár időszakosan
- Beérkező e-mailek / chat üzenetek kezelése, akár időszakosan
- Webshopoknál, kiszállítással foglalkozó cégeknél: kiszállítások előtt ellenőrző hívás, hogy biztosan otthon legyen az ügyfél
- Vevő elégedettség mérés
- Régi eltűnt vevők újra aktiválása, adatbázis-frissítés
- Piackutatás
- Új ügyfelek felkutatása
- Kampányvonal kezelés
- Reklamáció kezelés
- Mindezt több nyelven
Gyorsan összecsiszolódtunk, jó partner a Lépéselőny a beérkező hívásaink kezelésében.
A Lépéselőny csapata a kiemelt időszakokban rengeteg terhet levesz a vállunkról, a túlcsorduló hívásaink kezelésével.
Évek óta sikeresen dolgozunk együtt lead generálás területén, e mellett tudom, hogy bejövő hívások kezelésében és egyéb ügyfélszolgálati feladatokban is tudnak külsősként kompetens plusz kapacitást biztosítani!