Lépéselőny – túlcsorduló hívások kezelése ügyfélszolgálati segítség

Lépéselőny – túlcsorduló hívások kezelése ügyfélszolgálati segítség

Kezdő ár:25e Ft
Ajánlatot kérek
Ajánlatkérés

Rólunk

Kiszervezett ügyfélszolgálat vagyunk – nincs több vesztett hívás vagy e-mail vagy chat üzenet!

Amikor túl sok a beérkező hívás, túl sok a kezelendő e-mail, vagy chat üzenet, akkor jövünk mi a képbe.

Akkor érdemes tőlünk segítséget, konzultációt kérni,

– ha jelenleg kevesebb, mint a beérkező megkeresések 2/3-át tudjátok lekezelni, mert a nap Nektek is csak 25 órából áll

– ha fontos, hogy a szakértő kollégák csak azzal a feladattal töltsék az idejüket, amihez tényleg ők kellenek, és az általános kérdéseket megválaszolja helyettük egy profi asszisztens

– ha jelentősen szeretnél ügyfél-élményt növelni azzal, hogy elérhető vagy

– ha több nyelven érkeznek ügyfél-kérdések, igények, de nem tudtok minden nyelven kapacitást biztosítani ezekhez

Akkor érdemes egyeztetnünk! Elképzelhető, hogy egy egyszerű megoldás is jelentősen csökkenti a terheiteket- egyeztessünk! Óradíjunk akár 2.500 Ft + ÁFA is lehet, a hozzánk kiszervezett feladatok mennyiségétől függően.

Szolgáltatásaink

  • Kiszervezett ügyfélszolgálat, bejövő hívások kezelése, akár időszakosan
  • Beérkező e-mailek / chat üzenetek kezelése, akár időszakosan
  • Webshopoknál, kiszállítással foglalkozó cégeknél: kiszállítások előtt ellenőrző hívás, hogy biztosan otthon legyen az ügyfél
  • Vevő elégedettség mérés
  • Régi eltűnt vevők újra aktiválása, adatbázis-frissítés
  • Piackutatás
  • Új ügyfelek felkutatása
  • Kampányvonal kezelés
  • Reklamáció kezelés
  • Mindezt több nyelven

Vélemények

  1. Gyorsan összecsiszolódtunk, jó partner a Lépéselőny a beérkező hívásaink kezelésében.

    Sashalmi Attila (Meglepkek.hu)
  2. A Lépéselőny csapata a kiemelt időszakokban rengeteg terhet levesz a vállunkról, a túlcsorduló hívásaink kezelésével.

    Sáfrány Ákos (Bonus Shop)
  3. Évek óta sikeresen dolgozunk együtt lead generálás területén, e mellett tudom, hogy bejövő hívások kezelésében és egyéb ügyfélszolgálati feladatokban is tudnak külsősként kompetens plusz kapacitást biztosítani!

    Fodorpataki Árpád (DHL)
Véleményt írok

Elfelejtett jelszó?

Vissza a Belépéshez