Adlab Pro PPC ügynökség

Adlab Pro PPC ügynökség

Weboldal:adlab.hu
Kezdő ár:100e Ft
Ajánlatot kérek
Ajánlatkérés

Rólunk

Adlab csapat

Miért dolgozz az Adlabbal?

  1. Mert nagy tapasztalatunk van webshopok marketingjének managelésében.

 

  1. Mert Google Ads ügynökség vagyunk, minden munkatársunk vizsgázott Google Ads szakértő.

 

  1. Az Adlabnál nincsenek projekt vagy account managerek. Nálunk közvetlenül azzal a szakemberrel tartod a kapcsolatot, aki a fiókodat kezeli. Nincsenek felesleges körök, nincsenek “nem tudom, megkérdezem a fiókkezelőt” tipusú válaszok.

 

  1. Mert más ügynökségekhez képest gyorsan (max. 1-2 óra) és érthetően válaszolunk, kommunikálunk. Türelmesek vagyunk, elmagyarázzuk, hogy mit miért csinálunk. – Ezt olyan ügyfeleink mondták, akik megjártak már más ügynökséget.

 

  1. Nálunk a fiók a tiéd. Mi kezeljük, de neked teljes hozzáférésed és rálátásod van mindenre.

 

  1. Mert rugalmasak vagyunk. Vannak ugyan sablonjaink és kidolgozott módszereink, de ha a te igényeid, problémád más megoldást követel, akkor mi alkalmazkodunk és nem te.

 

  1. Nem foglalkozunk mindennel is. Mi csak fizetett hirdetésekkel és ahhoz kapcsolódó feladatokkal foglalkozunk és ezért ebben vagyunk a legjobbak. Nem forgácsolódnak szét az energiáink PR kampányokon, SEO projekteken, fotózáson. 100%-ban az ügyfeleink PPC eredményeire koncentrálunk.

 

  1. Mert mindig elérhetőek vagyunk. A csapat egyik előnye ott mutatkozik meg egy szabadúszóhoz képest, hogy mindig van valaki készenlétben, ha épp a te fiókkezelőd szabadságon van, vagy beteg. Mi ilyenkor sem hagyjuk magadra.

 

  1. Mert nem csak egy ember tudását vásárolod meg. Szintén a csapat előnye, hogy sokkal több tapasztalat, tudás halmozódik fel benne. Ez ugyan más ügynökségeknél is így lenne, de a jó hír, hogy mi meg is osztjuk ezt a tudást egymással a heti oktatásaink alkalmával. Így közösen tudunk kidolgozni és ötletelni minden ügyfelünk adott problémáján.

 

  1. Próbálunk mindig proaktívak lenni. Ez sokszor nehéz, de tudatosan dolgozunk azon, hogy senki ne égjen ki és mindig legyen energia arra, hogy minden ügyfelünk egy kis pluszt kapjon.

 

  1. Felelősséget vállalunk azért amit csinálunk. Előfordul, hogy hibázunk (bár szerencsére egyre ritkábban), ilyenkor nem bujkálunk, nem hárítunk! Azon dolgozunk, hogy legközelebb még jobban csináljuk a dolgainkat és ne forduljon elő többet az adott hiba.

 

  1. Abban hiszünk, ha mi boldogok és kiegyensúlyozottak vagyunk, akkor sokkal többet és jobbat tudunk adni ügyfeleinknek. Így nálunk nem elvárás a heti 40 óra munka, vagy a túlóra. Figyelünk arra, hogy ne égessük ki magunkat, hiszen így lehetünk többek a versenytársainknál és így adhatunk sokkal többet ügyfeleinknek.

 

Mi fog történni, ha úgy döntesz, hogy dolgozzunk együtt?

  1. Lépés: Dáviddal fogsz beszélgetni, hogy mi az a probléma, amire megoldást keresel és mi ebben hogyan tudnánk segíteni.

 

  1. 1. Lépés: Megállapodást kötünk. Klasszikus határozatlan idejű szerződés, semmi extra.

 

  1. 2. Lépés: Szervezünk egy “kick-off” meetinget, ahol már Dávidon kívül jelen lesz az a csapattag is, akivel a munka operatív része zajlani fog. Itt átbeszéljük újra a problémát, de már részletesen, célokat tűzünk ki, kitaláljuk a folyamatokat, munkamódszereket, kommunikációt, stb… Ezenkívül rengeteg kérdésünk lesz a termékeiddel, szolgáltatásaiddal kapcsolatban, ami ahhoz fog kelleni, hogy jól kitaláljuk a nagybetűs STRATÉGIÁT.

 

  1. 3. Közben túlesünk a technikai dolgokon is. Hozzáférések, mérések, fiókok, jogosultságok, platformok. Minden technikai nyalánkság. Nem baj, ha most nem érted, el fogjuk magyarázni.

 

  1. 4. Elkezdünk dolgozni. Kitaláljuk a kezdeti stratégiákat és el is kezdjük őket megvalósítani. Létrehozzuk a kampányaidat, hirdetéseidet. Gyakorlatilag berúgjuk a motort.

 

  1. 5. Folyamatosan elemzünk és monitorozunk. Figyeljük a költéseidet és hogy mennyire haladunk a kitűzött célok felé. Ez mind-mind a mi felelősségünk. Ha úgy látjuk, hogy meg kell ragadni a kormányt, akkor ezt is megtesszük. Ezt hívja a szakma optimalizálásnak.

 

  1. 6. Közben folyamatosan kommunikálunk is. Napi, heti, havi rendszerességgel, ahogy a projekt megkívánja. Telefonon, emailben, online, ahogy neked a legkényelmesebb.

 

  1. 7. Riportálunk. Érthetően. De ne csak számokat képzelj el. Elmondjuk, hogy mit kell látni, mi mit látunk és hogyan képzeljük a továbbiakat. Ez kvázi egy beszélgetés, beszámoló az időszak (általában havonta) eredményeiről. Arról is tájékoztatunk és elmondjuk a véleményünket, ami nem a szerződés része, de hisszük, hogy neked hasznos infó és javíthat az eredményeiden.

 

  1. 8. Kezdődik minden előről. Az adatok tükrében újra nekiesünk a kampányoknak, hirdetéseknek, monitorozunk, elemzünk, riportálunk, javaslunk, beszélgetünk. Optimize, Communication, Sleep, Repeat :)

 

Kiknek  ajánlott a szolgáltatásunk és milyen cégekkel szeretünk együtt dolgozni?

  1. Akik hosszútávon gondolkoznak.
  2. Akik nem a gyors meggazdagodásra törekszenek.
  3. Akik termékeikkel, szolgáltatásaikkal valóban jobb hellyé szeretnék varázsolni a világot.
  4. Akik folyamatosan azon dolgoznak, hogy a saját üzletük is fejlődjön.
  5. Akik a marketingre nem mint csodafegyverre, hanem a cégük kommunikációjának eszközére tekintenek.
  6. Akik a saját szektorukban, piacukon a legjobbak közé akarnak tartozni.
  7. Akik szeretik a saját munkájukat.
  8. Akik hisznek az emberi értékekben és kapcsolatokban.
  9. Akik elfogadják mások véleményét.
  10. Akik közösen gondolkodni és nem irányítani szeretnének.

 

Azért, mert mi is a fentiekben hiszünk a fentiekre törekszünk, így a szinergiában nem lehet hiba.

Amennyiben maradt még benned kérdés, keress bizalommal!

Szolgáltatásaink

  • Google Ads kampánymanagement
  • Facebook kampánymanagement
  • Google Ads kampány audit
  • Marketing tanácsadás
  • Google Analytics beállítások és elemzések

Vélemények

  1. Szeretek Dáviddal és Lacival együtt dolgozni mert brutál gyorsak. Amit megígérnek mindig betartják, ami nem nagyon jellemző néhány nagynevű ügynökségre. Nagyon hatékonyak, és ezt az oldalam látogatószáma is bizonyítja. Nem mellesleg még tanítanak is mint ügyfelet, hogy jobban értsem amit csinálnak. Köszönöm a munkájukat. Szívesen ajánlom másnak is őket. Persze kivétel a bútor kereskedőknek! :)

    Konrád Attila
  2. Már az első találkozáskor megvolt az összhang köztünk!

    Fiatalok, közvetlenek, rugalmasak, ugyanakkor hatalmas szakmai tudással és rengeteg ötlettel vannak megáldva.

    Dávid szinte kitalálta a gondolatainkat, hogy mit szeretnénk elérni, ehhez pedig hozzátette a “Hogyan”-t!

    Nem ígérnek olyant amit nem tudnak betartani és hónapról hónapra keményen dolgoznak az egyre nagyobb sikerekért !

    Boda László
  3. Ahogy elkezdtünk együtt dolgozni, két hónapra rá megduplázott a bevételünk! Imádunk velük dolgozni!

    Boda László
Véleményt írok

Elfelejtett jelszó?

Vissza a Belépéshez