Rólunk

Kedves Érdeklődő,

Kezdem a lényeggel, hiszen mindenkinek drága az ideje.

Ügyfeleim miért választottak engem?

Mert a legtöbb projektet teljesítmény alapú díjazással vállaltam.

Nem volt kockázat. Nincs plusz bevétel, akkor nincs díjazás!

A vállalkozói díj szinte mindig két részből állt:

  1. ügyintézői díj, a feladat nagyságához mérten
  2. teljesítmény utáni siker díj

Bízom benne, hogy felkeltettem érdeklődését és szeretne többet tudni rólam:

A döntéshez fontos, hogy megismerjen, szóval röviden, 10 éves tapasztalatom van

  • ügyviteli szoftverek (beleértve a webáruházakat is),
  • online és telefonos B2B értékesítés,
  • online B2B marketing

területeken, amit a Kulcs-Soft Nyrt-nél szereztem. Szakmai tudásomat felhasználva az elmúlt 2 évben, egy szűkebb piacra, az FMCG területre specializálódtam és digitális üzletfejlesztéssel kezdtem foglalkozni. Megbízóimnál általában 20-40% éves növekedést sikerült elérnem!

Miben tudok segíteni?

–        webáruház létrehozása, beállítása, tartalom feltöltése és üzemeltetése
Igényfelmérés, hogy a legjobb webáruház csomagot válasszuk ki és hozzá találjuk meg az igényeknek legjobban megfelelő design sablont. A választott sablont a megbízó igényeire szabjuk! A feltölteni kívánt termékeit lefotózzuk, körbe vágjuk, feljavítjuk, hogy vonzó legyen a webáruházban. Termékeit feltöltjük a kategória (menü) struktúrát kialakítjuk. Webáruházát paraméterezzük, szállítási és fizetési beállítások, kedvezmények beállítása, szoftverek összekapcsolása, minden szükséges beállítás a profi működéshez. Hivatalos, szakszerű működtetésben tanácsadás, ÁSZF, Adatkezelési tájékoztató, működéshez szükséges bejelentőben segítségnyújtás. Webáruház sikeres működésének fenntartása, hozzá tartozó marketing feladatok ellátása, igény szerinti ügyfélszolgálat.

–        online marketing szolgáltatás
Facebook oldal és Google Cégem-cégprofil létrehozása. Google Ads és Facebook hirdetési kampányok indítása, Google Analytics valós idejű elemzéssel. Marketing anyagok elkészítése, főoldali váltakozó kép, egyedi design elemek, termékfotók, termék összeállítások és pdf újság. Minden, amire szükség van a felhasználói élmény növelésére.

–        ügyviteli szoftver cseréje
Igényfelmérés és a megfelelő szoftver kiválasztása. Bevezetés koordinálása és a dolgozók felkészítése a rendszer használatára. Folyamatos kapcsolattartás a fejlesztő céggel.

–        döntéstámogató rendszer kialakítása, általában Power BI kerül bevezetésre
A meglévő ügyviteli rendszer adatbázisára csatlakozás az ingyenes Power BI alkalmazással. Valós idejű jelentések elkészítése, amit telefonon keresztül is el lehet érni a jövőben.

–        gépjármű flottakezelő szoftver bevezetése 
Igényfelmérés és a megfelelő szoftver kiválasztása. Bevezetés koordinálása és a dolgozók felkészítése a rendszer használatára. Folyamatos kapcsolattartás a fejlesztő céggel.

–        üzemanyagkártya használata
A legkedvezőbb feltételeket és árakat nyújtó cégek kiválasztása, prezentálása a megbízó felé. Összekötése a flottakezelő szoftverrel, a fogyasztás automatikus ellenőrzése végett.

  –      üzletkötői csapat és értékesítési folyamatok fejlesztése
B2B értékesítési tapasztalat felmérése, kollégák oktatása. Bolthálózat bővítése és árbevétel növelése.

Remélem, hogy Ön lesz a következő elégedett Ügyfelem!

 

Üdvözlettel:

Molnár Róbert Alfréd e.v.
KKV digitális üzletfejlesztés
Mobil: +36 30 959 2527

Szolgáltatásaink

  • webáruház létrehozása, beállítása, tartalom feltöltése és üzemeltetése
  • termékfotózás
  • online marketing szolgáltatás
  • ügyviteli szoftver cseréje
  • gépjármű flottakezelő szoftver bevezetése 
  • üzletkötői csapat és értékesítési folyamatok fejlesztése

Vélemények

Bezár

Elfelejtett jelszó?

Vissza a Belépéshez